Saturday, February 14, 2009

s.a.y.a

hidup ini indah..ada pasang dan surutnya..
aku busan~!

terasa umur makin menigkat.
masih banyak perkara yang perlu di lunaskan

aku hamba ALLAH
yang cinta akan Rasulnya
aku sayang keluarga ku.
aku sayang sahabatku
aku sayang orang di sekeliling ku.

aku suka membaca
aku suka menikmati gambar
hatiku keras
suka memberontak.
aku sinis

aku takut menghadapan masa masa akan datang
aku selalu banyangkan saat kematian aku
aku suka berimaginasi

adakah diri ini layak untuk ke SYURGA MU?
aku takut kan NERAKA mu

aku tidak sempurna
aku ingin menjadi lebih baik













ini, pendengar setia saya dan peneman tido.




ini, si kaki buli~


4 comments:

Anonymous said...

Ahli saufi takut dan malu meminta ganjaran dari Allah kerana apa yang telah di terima setiap saat ini memang sudah tidak terbalas oleh kita hambanya...mereka sering memohon redha dari Allah..Maha segalanya.

Balqis Riza said...

hahahahahaha..lawak btol muke sepet ko tu..hahahah

orang minyak said...

waa..comelnye kucing2 ko.hu3.

Anonymous said...

Thank you for dropping your simple comment...:D