Sunday, July 5, 2009

putih 2

putih suka kacau sarah buat keje.


^_^


baru je panggil,putih terus datang pastu landing tgh jalan

Putih suka teman Sarah study



Putih suka tido tgh tgh orang








facts about PUTIH
  • badan putih berat.susah nak mandikan putih.
  • putih suka gadoh dgn kucing lain.tapi jarang putih menang.
  • putih suka sangat kacau melur.
  • putih suka buat bising dlm rumah
  • putih suka kacau mak bila mak tgh siang ikan
  • putih suka teman mak masak
  • putih selalo teman orang makan kat meja.
  • putih suka kacau orang tgh baca surat khabar,kalo orang tgh baca paper,nanti dye akan duduk kat atas paper tu.
  • putih suka tetiba naik atas katil dan baring atas lengan kita.
  • putih suka teman Sarah study.
  • Putih selalo sakit, asik kena ,masuk wad je.
  • Putih tak suka kena kurung dalam sangkar
  • Putih suka kacau Melur makan,suka makan makanan Melur.
  • Putih manja dgn abah.kalau abah paggl putih laju je dye datang kat abah.
  • Putih kuat merajuk,kalau putih kene marah dgn abah ke mak ke, nanti dye tak nak datang kat diorang kalo diorang panggil.
  • putih suka naik atas atap tapi tak reti nak turun balik, so,Sarah takpun abah kene ambik tangga panjat bawak Putih turun balik.
  • Semua orang sayang putih.
  • Semua orag pelik Putih duduk bertenggung nak kencing,tapi air kencing tak keluar keluar.
  • Doktor kate ade pasir dalam tempat kencing Putih.
  • Putih dah boleh kencing bila dah balik dari klinik.
  • Tapi,Putih tak nak makan, putih minum aje.
  • Badan Putih makin lemah.
  • Putih dah tak boleh nk bangun,baring aje.
  • Slowly, badan Putih makin keras.
  • Sarah suap air kat mlut Putih pagi tu,Putih telan je.
  • Pukul sembilan, Opah kejut sarah kate putih dah mati.
  • Sarah tak sedar,sarah letih sgt sbb mlm tu sarah tak tido buat keje.
  • Bila Sarah bangun .Sarah cari Putih,Sarah tanye Pah ,Putih mana, Pah kate Putih dah mati.
  • Pah dah tanam Putih.
  • Tempat tido Putih dah dibersihkan.
  • Makanan Putih dalam almari banyak lagi.
  • (kucing pon boleh kene strok tau)
  • Mak,Abah,Sarah,Kak Ngah ,Kak Yong dan Melur rindu sangat kat putih.
  • Sarah minta maaf sbb selalu rimas kalau Putih nak manja dgn Sarah.
  • Rindu nya kat Putih.











5 comments:

zatiesiska abdul rahman said...

yg hitam tu melur ke..hu sedihnye putih dah mati rpenye :'(

intan.maisarah said...

hee..mati jumaat ari tu. 3.7.09

melur tu mak nye putih

syamim said...

nape byk gambar kucing..?
gambar sy xde ker..?
huhuhuhu

jenjinjon said...

sukenye bace pasal putih nih!!!!!berair mate..seriusly..sy suke kucing gak kan..hehe

vInA said...

saya benci entry nih!
sbb byk kucing..
da la saya takut kucing!