Monday, November 16, 2009

haish

7.09 pm.
tarikh : lupe .. ngee~

kring kring kring..

kring..

"aisey,,sape la pulak nk kol magrib magrib nii... tak reti reti nk semayang ke pon "aku ngomel sorang sorang,

dengan berbekalkan suara merdu lunak ku ini.aku pun jawab la panggil .

"hello"
"hello, saya dari ..(tak igt dari mane) ingin membuat soal selidik, harap saya boleh curi masa cik tak lama. 10 minit aje "
"hmm ok (dlm hati,,tak reti reti ke aku ni nk mandi semua,mase ni pulak la nk soal soal pulak ish)"
"sebelum itu,boleh saya tahu name cik "
"intan"
"cik umur berape?"
"hm 20"
"ok cik, soalan selepas ini, cik hanya jawab ya atau tidak sahaja"
"cik ada ambil tahu tak tentang berita - berita terkini"
"ya"
"cik tahu tentang politik di negara ini?
"ya"
(soalan lepas tu aku lupe..ngee~)

"baiklah cik,soalan selepas ini, saya mahu cik jawab dengan nombor 1 hingga 5.cik jawab satu,jika cik tidak setuju, dan cik jawab 5 jika cik setuju"
"ok"

dan antara soalan soalan nya (maap aku tak mahu sertakan apa jawapan yg aku beri)

"adakah cik berpuas hati dengan keputusan pilihan raya baru baru ini?"
"pakatan rakyat menerima rahsuah"
"barisan nasional menerima rahsuah"
"pakatan rakyat berpotensi untuk menang untuk pilihan raya akan datang "
"pemimpin pakatan rakyat berwibawa"
"pemimpin barisan nasional berwibawa"
"anuar ibrahim menggunakan pakatan rakyat untuk menjadi perdana menteri"

"soalan seterusnya cik jawab ye"

"parti dalam pakatan rakyat,mana yang lebih mendominasi?"
"siapakah pemimpin pakatan rakyat yang paling menyerlah"
"anda penyokong pakatan rakyat atau barisan nasional?"


itu antara soalan yang ditanya, ada banyak sebenarnya tapi aku lupa.maaf ya


politik?
aku ambik tahu tentang politik.
aku ketawa dengan ragam ahli politik
tapi,,aku bukan penyokong mana mana parti politik.

i hate holidays

9 comments:

s h a r v i na said...

knp org mcm nih x cal aku?
aku nk gk bg jwpn! ahaha..

n u r u l cakapcakap said...

haha siap boleh call lagi, mana dia dapat no fon? haihh mcm2 la. ada2 je.

Sharinginfoz said...

kalau soal selidik tak payah lah cakap saya tak berminat buang masa aja

intan.maisarah said...

sharvina.: ahhha.. ko pon nk terai gak ke?

nurul :tah dia . no fon rumah ni memang selal jadi mangsa benda benda mcm ni

sharing : ????

Basuh Baju said...

org tu salah kol tu..haha

zatiesiska abdul rahman said...

politikus sucks huh

*angelfromthedark~ said...

wahh..ade eh org call tnya pasal politik..hehehe

Balqis Riza said...

giler kentang

kertasgraf said...

giler.. ade jgk call soal selidik politik.. ingtkan soal selidik ni wat kt kertas je.. hahahha XD