Thursday, January 8, 2009

tangged by cik(will b PUAN soon) nurdiyana mohd raya




ciri² wanita/lelaki idaman anda :
  • perlu ada pengetahuan dgn islam..beriman (itu penting-berkata dgn gaya semangat),berpandangan luas..think out of the box gitu..boleh jadi imam saya semayang!

  • berkemampuan untuk membuatkan aku tersenyum dan gumbira..kelakar la snng cerita

  • hormat orang tua, hormat saya

  • syg diri ini (huhuhuh tersipul sipul malu..)

  • dapat menyesuaikan diri dalam ape jua situasi



5 wanita/lelaki yang tak pernah anda minati seumur hidup anda




  • mempunyai ekor di belakang rambutnya(pahm ke ni?)

  • kuat berbohong

  • tak menghormati kaum wanita

  • sombong

  • tiada pendirian yang tetap
  • tidak patuh pada ajaran agama
  • tidak menghormati org tua



5 perasaan anda ketika keluar dengan orang yang anda minati




  • gemuruh

  • gemira

  • rasa diri ~flying~

  • jalan asik tunduk (berlaku pada pertama kali keluar )

  • tak selera nak makan (berlaku pada pertama kali keluar )

  • kelam kabut (berlaku pada pertama kali keluar )



5 tempat istemewa yang ingin dilawati bersama pasangan anda




  • menunaikan umrah, haji bersama

  • disneyland (tlng la jgn gelak,,teringn sgt nk g situ )

  • paris

  • china (kwsan yg byk penduduk islam tu )

  • semua tempat yg best la snang cite..

  • nk buat bunggy(betl ke eja?) jumping bersama



5 barangan istimewa yang akan anda hadiahkan kepada si dia




  • huhuhu ala malu la nk ckp...

  • mmmmmm dompet kulit ( tgh kumpul duit )

  • drum set (tu lmbt ag ye..sabor ye sedare )

  • buku scrap... coretan aktiviti,gambar kita berdua ( cewaaaahh~~~.mcm de mase je nk buat)

  • kpd yg akan menjadi suamiku..akan ku berikan suasana rumah tangga yg barakah dan diberkati oleh aLLAh.

  • isteri solehah



sila tag rakan rakan anda





  • kepada pengunjung blog saye... anda di HARUSkan buat tag ini.. sekian...!!~ tak buat saya merajuk..



feel free to visit this website : http://untukmupalestin.blogspot.com/

p/s : to mr sepet,,sile komen~

8 comments:

orang minyak said...

apekah post ini...agagaga.

sgan aje nk tulis.

intan.maisarah said...

segan kunun..piirah...hahahhaha buat ye..tak buat aku majok~

daughter of roslan said...

ops..sori ler..
igt dye mmg disertakn skali..

agagagag..

Fitra ZaffiQ said...

NI sara mcm da ade je ni..
hehe.
Byk tol rahsie anda ek :P

fahmi latiff said...

insyaalah... u mesti jumpa orng yg u nak...:)

Ibn Raia said...

bungee lew.. :)

Kuat said...

orangnya haziq
haziq adalah teman kepada intan maisarah
beliau merupakan orang yg dia paling cintai
mereka bahagia
p/s: nk beli drum tu beli brand Tama

intan.maisarah said...

anak cik roslan : tahniah!~
fitra : biarlah rahsia
fahmi : tq visit ma blog. n tq doakan
ibn raia : bunga mawar itu indah ~
kuat : ish perasan kuat toi .!~