Friday, December 18, 2009

Lempang Bontot

Owh ya..



Ingat lagi entry tentang
"Abah kan lempang Bontot kamu kalau tak cecah 4.0 "





pap pap pap
du du du
teng teng
jeng jeng


seperti yang di jangka...

yeay..

Bontot yang empuk lagi menawan masih belum di lempang,
Mungkin abah bz sangat sehingga kan lupa mau lempang Bontot ku..
Macam mana kalau abah ingat tiba- tiba?
Abis la,, makin leper la Bontot ku ini.


(pergh.. entry ku kali ini banyak sangat perkataan "bontot" )


picisan :
teringat ketika kene balun dengan abah dengan getah paip akibat malas mandi..
tak sakit pun, sara kan kuat
(kuat la sangat.siap sorok bawah meja makan lagi..owh itu kisah lain.) 
=p


owh ya. selamat bercuti semua.

14 comments:

Sharinginfoz said...

takutnya....... kalau dapat 3.98 ok tak...

butterfly said...

ngeri tgk bontot dlm picca tuh..

butterfly said...

ngeri tgk bontot dlm picca tuh..

intan.maisarah said...

sharing : no no no. 4.0 ye tuan tuan

butterfly : saje letak gmbo tu.bru ade effect takut takut sikit
hehe

dakwat-merah said...

garang nye ayah dia....
so dapat brapa result ni???

intan.maisarah said...

3.42.. hahhaha
tak cecah dekan pun

dakwat-merah said...

oloh ..
takpe da tuh..
bersykur dgn apa yang kita dapat
hhehheheh..
ok da tuh..
brapa no phon ayah awk??
nak kol ni..nak b tau kat dia
hehe

azmalina said...

oke sara. 4.00 last sem. ayuh. kalahkan musuh tradisi kita. :) hahaha

paraxixth said...

ayah kay balun kau pakai getah paip?
giler hardcore!

intan.maisarah said...

tirah : musuh tradisi.hahahha rindu ko weyh

paraxixth : papa rock

Sizuka said...

wahh, lempang buntut.
cam best jek. ahax.:)

BuLaN iTu aKu said...

salam maal hijrah...
salam perkenalan.. hai intan...
hehehehe.... first time singgah sini... heheh

zack zukhairi said...

masukkan selipar jepon dalam seluar sebelum dirotan punggung. Ini berkesan terhadap aku. gudluck.

kertasgraf said...

erk??
betol2 kene ke nnti??
bukan sekadar ugutan?? huu~