Saturday, April 30, 2011

. tahun.

En, Bz :"sudah berapa lama kita kenal?"


Sara :"hampir 8 tahun"


En.Bz : "kalau ada anak , mesti dah masuk sekolah kan?"


Sara : "aah, kamu hantar anak ke sekolah, cikgu tak kenal mana anak, mana ayah. dua dua kecil, pendek"


En. Bz : "dia tu pendek tak sedar diri "




(nasib baik En.Bz tak menjengah di rumah ini)

21 comments:

Khairul Antasha said...

nak ckap kat encek bz..hehehehe..

Khairul Antasha said...

dia tu pendek tak sedar diri...lariiiiii...

:p

ghost writer said...

eh..nape cikgu pun pendek...?

tak kenal mana satu cikgu,mana satu anak murid,mana satu ayah murid...

ouh..mak murid pun pendek jugak ker...haha

Nasriq said...

Hoho.. apa kata tak payah delete entry ni... kenangan ni... hohoho...

Anonymous said...

kelakar baca entry ni...

FreESiA said...

kelakar baca entry ni..hehe

gedek! said...

yan mana lagi pendek...?

Entry ni atau En BZ..?

Lalala

AkuMuzikFilem said...

haha jauhnya fikir..

cayrol said...

8 tahun... huhuhu lamanya...
Tip elak lupa password windows atau internet

JIJI YU said...

pendek tapi muke dah dimamah usia kan

Raihana Izzati said...

sweetnya..

Pendek? jangan sebut.

sensitip.

CassiaSiamea said...

usia bkn pd ketinggian fizikal
tp ketinggian akal fikiran..

Dale said...

terasa terasa ....

intan suraya said...

hehe..sweet je entri nie..

KHRLHSYM said...

mana lagi tinggi, encik bz atau pun sara? kehkehkeh

Afida Anuar said...

pendek tinggi semuanya ciptaan Tuhan...err...

anyhoo, suwit...this entry.. heh!

Rain said...

murah rezeki yunk kalu husben tggi dari wife he.. mudah2an..

prinCe arCher said...

ha ha ha...selamat bbahgia

mykhalis said...

hahhaa..kutuk belakang..citt..sian en bz

hans0 said...

sian cikgu tu...

HEROICzero said...

ahh.. comel.

=)