Sunday, May 8, 2011

.Berselindung di sebalik bayang.

biarlah sang pipit berselindung disebalik bayang ini
biarlah sang semut memerhati dari jauh
biarlah sang kura-kura senyap menyepi
biarlah sang pungguk berharap dari jauh



 lebih selesa begini
 lebih nyaman begini
 lebih tenang begini


dari menonjolkan diri
dari menampakkan diri

aku bukan siapa siapa buat kamu
aku hanya watak picisan dalam drama kamu



:)

(satu lagi hasil entah apa apa)

21 comments:

ghost writer said...

waaa...mai,kenapa nih.sepagi ahad yang menyedihkan..

common,mari ikut ghost dapatkan hak kamu.

intan.maisarah said...

boleh tolong?

belikan sarapan ye ghost

Mutiara Bernilai said...

salam sara,

suka!
rasa mcm sara tengah bicara apa yg dalam hati mutiara..

^__^

kerna aku hanya watak picisan dlm dramamu..






nota : selamat pg syg!

Mutiara Bernilai said...

eh. tolong belikan mutiara juga sarap.



weeee~!



ahah

intan.maisarah said...

selamat pagi sayang.
:)
kita memang watak picisan .
tapi kita perlu berusaha untuk menjadi watak utama

Mutiara Bernilai said...

wink2..

jd heroin leh tak dear?



^___^

intan.maisarah said...

pilih saja watak yang kamu mahu!

hehe

gedek! said...

pipit, semut, kura-kura, pungguk....

Mula mula ingatkan lirik lagu sekolah tadika....

Lalala...

HEROICzero said...

watak picisan itu lah yang menggerakkan watak2 ""utama" yang lain.

jangan kamu kecil2kan yg picisan.

=)

JIJI YU said...

ekeke..nape la kure2 je diam diri..kan cool jadi cam kure2 wat derk je..

Sca Ndx said...

nah keluar2 cepat

delarocha said...

watak picisan itu hanyalah pilihan.

kamu ada pilihan untuk lebih menonjol jika kamu mahu.

kerana pilihan itu kamu yang tentukan.

Syukri Kamaruddin said...

jelesla dengan entry ni...

eszol raar said...

kau yg jadi halimunan! bukan aku. KAU!









btw,hai baiduri maisarah!

mykhalis said...

pak pacak pun takpe.. lama2 leh jadi hero..asalkan wat betul2..

KHRLHSYM said...

tapi kamu watak pembantu dalam cerita pakcik tahu? kehkehkeh

Afida Anuar said...

a'aa biar la kan..

Khairul Antasha said...

sy juga hanya watak kecil.. lebih kecil dr kecil.. hanya zarah...


moga baik2 saja sayang...

NAJ HEBAT said...

watak picisan yg masih diangkat dalam sebuah drama. Hargai. Lama-lama 'meraja' nnt.

Pentas dunia kita, hero heroin nya kita. Terus, watak utama. kan?

A retarded kitty said...

wah! very poetic

Raihana Izzati said...

Watak picisan masih penting sebab main peranan dalam jalan cerita.

Bila watak utama down, watak picisan jugak yang dicari.Jadi masih picisan kah tu?

:)