Friday, May 6, 2011

.memorandum.



Bila saya sampai di rumah kelak
saya mahu tidur di tengah tengah
antara mak dan abah
saya mahu di tengah tengah tahu.
bukan di kanan
bukan di kiri
bukan dibawah katil.


saya tak kira
saya mahu sepenuh perhatian
diberikan kepada saya
bukan kepada
anak saudara saya yang semakin petah dan semakin nakal


saya mahu
semua
memberikan seluruh perhatian kepada saya



.kadangkadangperasaanuntukdimanjadandibelaiitutidaksalahbukan?.
.gambar: goooooglee.
.malu dengan entry ini.
harap tiada siapa sedar kewujudan entry ini.

19 comments:

Jo Qusary said...

hahaha... manjanya...
ni mesti anak bongsu neh

ghost writer said...

tak salah...

ah mai,kamu bikin aku membayangkan benda yang sama..tapi terlalu rumit untuk masa sekarang.jadinya simpan saja dalam keinginan hati.

Afida Anuar said...

tak salah...cuma...

err, takde apa la..abaikan..

gedek! said...

ok, uncle buat buat tak perasan...

Mr feckry said...

memang tak salah pun

JIJI YU said...

hurm ko kegersangan kasih syg ke weh

habsahharun said...

tu dia..tu dia...anak manja...

takpe, manja2 kan cumil...awww

Syukri Kamaruddin said...

manjanya dia...homesick ea...

prinCe arCher said...

kewujudannya disedari...hehehe...jelez ngan anak sedara ke???tapi memang best an=p

Khairul Antasha said...

gua xdpt semua tu

hamzah ian said...

alahai.. rilek2..

catherine- said...

ahh..

kamu..

sara sara sara..

rin dh lama x tidur di tengah2.

:(

delarocha said...

sekali sekala mahu bermanja

apa salahnya

KHRLHSYM said...

manja la sara ni. hihi

oranglidi said...

hehe. mahukan prhatian kluarga. aku plak sebaliknya.

belogkiter said...

dah besor lah awak tu...

Sca Ndx said...

alo alo alo alo...

KUREKURE COMEL said...

amboi...nnak berebut dgn anak buah la ni...hehehe...

Raihana Izzati said...

tak perasan pun

(tutup mata)