Tuesday, October 18, 2011

gula-gula getah

ada satu persoalan :

mengapa ya , setiap kali aku mengunyah gula gula getah, akan terasa seakan akan satu duri tajam tertusuk dalam kerongkong aku.


mengapa ya.

.. owh. tulisan disini semakin persis dengan penulisan aku di sini.
adoi la adoi la.

22 comments:

Pocket said...

Lekat tulang kot?

A.s.t.i.n.a said...

cuba cari gula pasir.. InsyaAllah ia tidak akan melekat..

Dale said...

alah, sikit sajaaa

JIJI YU said...

cer ko mkn kurma lak

bujal X said...

gelojoh sangat kot?

erysweetie said...

aiyok. sure tak selesa

HEROICzero said...

kalau aku , rasa rahang berlaga sesama sendiri . dan itu sangat meng-enjoy-kan aku .

tapi lama2 jadi sakit . sebab terseliuh mungkin ?

Tukang Karut said...

maknanya ada tulang terselit di kereongkong...

AmirFX said...

Makanlah Wrigleys Pepermint Gum.. Lebih selesa untuk kerongkong anda.. Saya dah cuba... Anda bagaimana?!

Afida Anuar said...

sbb gula2 getah itu tajam? hahaha

ghost writer said...

kau rupanya 'angin bisu'.

:)

monologtinism said...

gula-gula getah 'beracun'.
hati-hati.

Rain said...

pendek. tapi maksud sampai :)


dari segi psikologi, gula gula getah leh kurangkan darah gemuruh.

pastu merembeskan hormon penghadaman.

delarocha said...

gula gula getah baik untuk senaman mulut, muka dan gigi... tapi mengeringkan tekak.


tak percaya?

percaya lah.

Tea said...

kamu yg cantik .. cuba kenali aku.. :p

beautiful_rose said...

kunyah lama-lama bila hilang manisnya tekak aku jadi perit.

belogkiter said...

GULA GULA GETAH BERDURI?

catherine- said...

gula2 kapas lebih lembut rasanya

ngee~

lavender harum wangi said...

beza kan, jangan sama. blog yang itu lain.

hihihi btw entah lah. taksuka kunyah gula getah. buat haus je. :p

si para para said...

mungkin ada sesuatu di sana...

Mehmed - said...

gula getah tu sudah habis la tu..Ahaks! pergi cek ustad,takut2 hehehe takut tak?

~SaL IjOu~ said...

erk,harus sgt x selesa..~