Saturday, March 12, 2011

.haip haip.






awak suka senyum comel
awak suka buat orang kelam kabut
awak suka menangis malam malam
awak suka buli saya
awak suka cakar muka saya
awak suka cubit saya
awak suka cium saya
awak suka buat aksi aksi terlampau
awak suka makan aiskrim 
awak suka makan betik

awak tahu tak saya suka lihat awak tidur?
awak tahu tak saya geram dengan awak?
awak tahu tak saya sayang awak?

awak memang suka main tanah,lepas tu saya yang bersihkan


Owh, selamat hari jadi awak..
awak dah dua tahun 
p.s : nanti saya kahwin, awak jdi flower girl ye.walaupun masa tu awak dah 20 tahun.

18 comments:

Naddia said...

ooo..somelnye awak. awak da dua tahun ye. sy 2o thun lg tua dr awak. awak ade abg yg 2o thun lebih tua dr awak tak?
pengalaman 20 minit berdepan dengan orang gila

si para para said...

semoga jadi budak baik bila besar nanti :)

HEROICzero said...

Alah comel nye.

Happy birthday, dear. =)

PrinCe ArCher said...

anak buah ke nie???comel:)

faiz said...

anak buah ke?

Syukri Kamaruddin said...

hekhek sweet btol entry ni.. :)

+akufobia+ said...

memang kerja dia bersih kan tanah kan.fulltime kot.

Solihin Zubir said...

ololo.. sgt comell..
hepy besday juga diucapkan buat si comel.. dah 2 tahun dye.. :D

niesz said...

happy besday tuk si comel..ehehe..cutenye!

RuSh D said...

awak sgt comey..suke2..haha..heppy besday awak..

Nasriq said...

Nak jadi adik angkat abang tak?

KUREKURE COMEL said...

anak buah yeee...comel2.....



selamat hari lahir jgk....
xmau nakal nakal dah...heeee...

Cikgu Tie said...

comel...memang comel.

delarocha said...

teruskan mencakar ye

ghost writer said...

anak kamu ker maisarah?

Afida Anuar said...

saya..saya nak jd flower girl jugak boleh..kehekhe...

anyway, thanks for the visit and words.

shearasol said...

awak sangat comel

Merah itu hipokrit

r-5 said...

wah saya sukar si comel ni~ huhuu
http://ikanmasin164.blogspot.com/2011/03/aku-tengah-sangap-gila.html