Monday, June 20, 2011

.cari ganti.




"mak bapak tak boleh cari ganti tau
bini sorang boleh ganti, berlambak lagi kat luar sana."



.dialog drama apa tah tajuk nya..lupa.

..................................................................................................................................................
.berangan muka sendiri macam gambar di atas,
.

42 comments:

CassiaSiamea said...

hahaha..

hargai ibubapa drpd mereka yg belum pasti milik kamu..

intan.maisarah said...

CassiaSiamea a.k.a otak rebus a.k.a siam :
pentingkan ibubapa , ucapankan kata rindu selagi ada waktu.
bukan pendam sendiri , hingga mimpi mimpi masakan ibu.. tapi masih simpan rindu.

CassiaSiamea said...

rindu sesuatu yg mengasyikkan..
biarlah rindu sementara waktu..
baru pertemuan kembali lebih dirasai..

intan.maisarah said...

CassiaSiamea a.k.a otak rebus a.k.a siam :

jangan terlalu asyik.
takut makan diri.

mungkin jiwa rasa bahagia dengan rindu yang di pendam.

kamu lebih pakar dalam "menyimpan rindu".

Cik Bidadari said...

adoi.... mak abah memang tak boleh cari ganti... itu pastikan... bf leh cari-cari...

James Alexander said...

yup...

x kan mungkin ibu bapa boleh diganti dengan yg lain...

nurniyusoff said...

dah nak same dah tu muke~

Amiey White said...

betul , hargai mereka selagi ada .

Ehem2 kamu sekarang pun cantik tau

vampire's lovex said...

heheh bini boleh cari ganti kan...

HEROICzero said...

berlambak yek. nak tiga ? =)

Afida Anuar said...

Oh...

Roza Ami Nanomiya said...

bini tak payah ganti. tambah jer

Nasriq said...

hik hik hik... bukan setakat sorang bini je boleh tukar... silap2 tukar empat2 sekali... satu set...

pisau belati said...

ada rasa di sebalik egonya



tapi sampai bila harus pertahankan ego itu?


luahkan selagi punya waktu...

redza said...

jagalah hati ibubapa masing2

Benrauf said...

mak bapak - hubungan dengannya, pertaliannya, jasanya, memori bersamanya. mustahil ada yang boleh mengganti. selamat hari bapa.

ghost writer said...

tuh yang syok tuh.bagus idea yang mai bagi nih.bonus tau...haha

ummi said...

ibu bapa mmg tiada galang gantinya..isteri boleh diganti tapi takkan sama.ada kekurangan ada kelebihannya.

Iffah Afeefah said...

simple tp mendalam

SYARIFF HAIKAL said...

IBU BAPA PASTI AKAN RASA GEMBIRA.JIKA ANAK2 NYA BERJAYA..LALALALALA~~~

catherine- said...

hepp!!


kamu kan cantik.

Miscellaneous Smiles said...

sy tetarik dgn gmbar di ats ye..hehee
=)

suami boleh cri ganti dak.??

heheee~

liyana said...

huhu..
btul2...
meraka tiada gnti..

Kisah Hati said...

jangan sekali dibuang harta paling berharga... ibu bapa...

Jerry Ghazali said...

banyak sangat tengok drama ni. hehe.

sahromnasrudin said...

semua yg kita sayang tidak boleh digalang ganti..saya tak brp setuju dengan perumpamaan di atas kerana kita tidak boleh sayang semua orang..hargailah semua orang yang kita sayang

CassiaSiamea said...

hahaha
speechless

nanti saja blk utk masakan ibu~~

PK said...

lu yang lukis ke?

lu pun lawa juga gua tengok..

Mutiara Bernilai said...

^____^

terbaek!

AkuMuzikFilem said...

mak ayah tak perlu dicari, memang dah ada. bini kena cari.

kechixx said...

hehehe....;)

delarocha said...

huhuhu

betul gak tuuu

aLya maNip said...

bini ramai bleh cari tapi tak sama ngan yg sorg..errkk..bleh k?hehe

nik lan nik mat said...

apebende tu?huhu

Rain said...

sempena hari bapa ye entry ni? he...

anak 10 orang belum tentu leh jaga kedua ibu bapa

Pistachio said...

perghhh..!

dialog paling dramatik..~

gedek! said...

isyhhh...!

safiah sokher said...

cam pernah dgr jugak...kat mana yeee

Liyana Zahim said...

Nice!!

Mawar Berduri said...

berbaktilah selagi boleh walaupun baktimu tidak seberapa.

perghh.. aku tengah muhasabah diri nie.

Mawar Berduri said...

berbaktilah selagi boleh walaupun baktimu tidak seberapa.

perghh.. aku tengah muhasabah diri nie.

theRandomcraps said...

ok.
nk nangis.