Saturday, June 18, 2011

.ink dan kertas.



entah mengapa aku teringin sekali untuk menerima surat.
surat yang di hantar ke alamat rumah aku.
surat dari tulisan tangan sang pengirim
surat yang boleh buat aku tersenyum
surat yang boleh buat aku bahagia
surat yang boleh buat aku baca berkali- kali tanpa jemu..



.aku rasa nilai surat dengan tulisan tangan lebih berharga dari surat yang memasuki ruang kotak inbox ku di fesbuk , henpon , dan email....


ada sesiapa yang sudi,
kirimkan aku warkah bahagia?

......................................................................................................................................................
aku tunggu ya..
aku tunggu tau!

36 comments:

PrmpnDkwtMrh said...

alamatnya mana?

;)

Khairul Antasha said...

tunggu kad jemputan kwen dr gua tawwwww...

James Alexander said...

ingin surat bertulis syahdu atau hanya secebis warkah berlagu ?

ummi said...

dalam surat ada bedak

CassiaSiamea said...

bg alamat~~

intan.maisarah said...

prmpndkwtmerah :
nak ke?


khairul antasha :
nak kawin kene ikut kalendar gua,,
ingat tu!!


james :
nak kedua duanya



ummi :
wangi!
bedak baby.



cassia :
kalau bagi..
kamu kene kirim sekali dengan otak rebus...(jangan lupa undang undang update entry)

Amiey White said...

alamat please hihi

habsahharun said...

nak alamat. saya nak tulis surat kat awak :)

Roza Ami Nanomiya said...

bg alamat. haha

PK said...

yup...surat yg ditulis di atas kertas dgn ink pen lebih deep dan art dari emel,atau mesej enset...

kucingorengemok said...

betul! saya pun ingin...

dan teringin juga dapat surat cinta, tapi tak pernah dapat, hihihi (confession gedik)

e-mel takde feel

Nasriq said...

meh bagi alamat...

Afida Anuar said...

ohh,alamatnya dik? he he..

itu lah, sejak zaman teknologi serba maju ni, dah lama benar rasanya tak terima surat bertulis tangan..

maCy said...

kad undangan mahu? 2 tahun lagi. sabar ya ;)

KHRLHSYM said...

bagi alamat. hehehehe.

Syukri Kamaruddin said...

bagi la alamat makcik..nnt sy hantar surat layang k... siap letak bedak lagi..nak?

belogkiter said...

hantar surat kat akak dululah... nanti akak balas.. hihi (teringat zaman sekolah)

ghost writer said...

perutusan tradisional tuh dah lama sangat tak terima atau buat..entah kalau ada lagi yang melakukannya.

Kisah Hati said...

aku juga rindu kiriman surat... itu yang lebih bermakna...

Benrauf said...

bak mai address. nanti aku send. :D

Jo Qusary said...

Kalo aku hantar surat saman mau tak, hehehe...

HEROICzero said...

bila teringat balik,

dulu biasa dapat ! =)

Mawar Berduri said...

aku baru saja baca balik surat cinta aku dulu..

kenangan terindah.. :)

nurniyusoff said...

jangan surat saman! ^^

couverv said...

intan maisarah x der fb ke, hehe

couverv said...

intan maisarah x der fb ke, hehe

Bigdaddyz said...

lecehnya bersurat zaman ni ...setem pun susah nak cari ...kena pergi pos ofis baru ada....

intan.maisarah said...

amiey white. habsah harun. Rozi Ami Nanomiya. Nasriq. Afida Anuar . KHRLHSYM . syukri kamarudin. Benrauf. :

alamat? haha kalau bagi betul betul, nak hantar tak? siap bubuh minyak wangi ye.. bedak bedak..



bigdaddyz :
dulu pun sama kan leceh juga, nak beli setem. :)


couverv :
ada fb. search laa


nurniyusoff :
minta simpang laa surat saman tu


ghost :
lama dah tak berutusan begini. rindu tahu!


kisah hati :
surat yang boleh di pegang, boleh diteliti..


jo qusary :

mesti la tak nak.


HEROIczero :
wah..best nye dapat surat selalu dulu..


mawar berduri :
tak pernah dapat surat cinta...;(


maCy :
sara tunggu kad undangan kamu tau sayang <3

intan.maisarah said...

PK :
sangat deep.. lebih bernilai harganya


kucingorengemok :
samala kita.
tak pernah dapat jugak


belogkiter :
apa alamat akak?

delarocha said...

paperless

betty said...

aku mungkin tidak mampu menulis warkah bahagia untuk kamu..aku hadir disini membawa senyuman..:)
yeah..lebih bermakna dpt surat dari tulisan tangan yg asli..yeah aku ngerti itu..

aku terlalu sibuk kebelakangan ini..doa ku kamu baik2 saja ;)

Liyana Zahim said...

Surat berantai bes gak.. Hahaha~

AkuMuzikFilem said...

sama saja perasaan itu..

Benrauf said...

kalau ade alamat no hal jek. aku memang suke mengutus surat nih. haha.

theRandomcraps said...

tak pernah dapat surat.
kad raya adalah.
tak pernah ad pengalaman, tau feeling dapat surat mcm mana,
tp surat cintan2 zaman sekolah adalah..hik hik hik.

Cikya said...

Sara,

bak alamat. 5 kajang cikya karang..
Serius ni!
Betul serius.. ;)
5 kajang sekali hantar lar..