Friday, June 17, 2011

.garisan.



dahulu aku megah berlari dengan laju
segala bentuk halangan dapat aku tepis untuk terus maju

entah mengapa
kali ini setiap rintangan yang aku temui sepanjang larian aku ni,
tidak lagi mampu untuk di hindar


aku jatuh
aku terduduk
aku berdarah
aku terhantuk


dari berlari , aku berjalan
dari berjalan , aku merangkak

dan kini aku terus terbaring
kaku, layu.


mungkin sudah tiba masa
untuk aku bangkit semula
kembali ke garisan mula
kumpul tenaga
untuk terus mara


...........................................................................................................................
.kumpul musou..

29 comments:

ichsan afriadi said...

jangan pernah menyerah :)

JIJI YU said...

kenapa perlu kembali ke garisan permulaan

CassiaSiamea said...

kamu perlu adrenaline..

majulah kamu dgn adrenaline yg berbaki..

ummi said...

aduh sakit mata tgk bola2 garisan tu

Acap Baik said...

thx.. macam best ;D

Cikli said...

itu tandanya dah berumur.
perlukan support, suami dan anak-anak

liyana said...

never say never

penjajah minda said...

go sara go

Pembunuh Tanpa Bayang said...

aku jatuh kemudian bangun lagi
jatuh lagi dan bangun semula.berulang-ulang berkali-kali hinggakan aku jadi lali.

keterbiasaan ini aku jadikan nadi untuk teruskan hidup.

Amalina said...

aku nampak gambar tu seperti bergerak.terexcited pulak.hahah!

Benrauf said...

kool.

James Alexander said...

janji kamu teruskan kedepan dan menggapai penamat yg kamu inginkan...

itu lebih penting berbanding yg lain...

Roza Ami Nanomiya said...

jgn rehat lama2 nanti kaku


eh pic tu kalau perati betul2 nampak bergerak

PK said...

Selamat berlari dgn rasa bahagia sampai garisan penamat.

Robot | Sakti said...

don't give up

:)

vampire's lovex said...

terus kan meredah rintangan tu...

aku pon dah malas nak hadap rintangan2 ni,padahal baru 20 tahun hidup..wuuwuuuu

Afida Anuar said...

Semoga sukses sara!

insyaAllah..

ghost writer said...

"aku bangkit selepas mereka fikir hidup aku mati"

Kisah Hati said...

aku ingin bermula di garisan penamat...

erysweetie said...

bersemangat tetibe aku bace sajak ni..

couverv said...

hello intan maisarah, nice poet.

Cik Bidadari said...

inilah dunia... jauh dari zaman kita belajar dulukan...? jauh berbeza.. jauh dari zaman2 kita kanak2...

delarocha said...

bangun...

dan jadi lebih kuat!

skandaLdariLangit said...

lari. kita pimpin sama ya?

Khairul Antasha said...

kenapa perlu ke garis mula?

sudah nekad?

intan.maisarah said...

1. ichsan afriandi :
sedang mengumpulkan semangat untuk tidak akan menyerah.


2. Jiji YU : :
untuk tebus kembali kesilapan dulu.


3. cassia :
semoga adrenaline yang berbaki cukup untuk aku terus mara ke garisan penamat, terima kasih . :)


4. ummi :
hihi maaf jika gambar tu mengganggu pandangan.


5. Acap Baik :
sara doakan acap terus maju ke depan tahu! semangat tau acap!!


6. cikli :
belum masa nya lagi kut.
perlu fokus pada diri. baru pikir kan bab "suami dan anak anak"


7. liyana :
i wont say never dear.


8.penjajah minda :
go sara go.. insyallah

intan.maisarah said...

9. Pembunuh Tanpa Bayang :
nadi yang memberi suntikan semangat untuk terus berjuang dan terus maju.
begitu?


10. amalina :
sara pun mula mula lihat gambar tu, sara pun teruja tahu! hihi


11. Benrauf :
*senyum*


12. James Alexander :
dan aku akan kedepan untuk terus ke penghujung walau sedit terlambat dari yang lain.


13. Roza Ami Nanomiya :
itu namanya permainan mata.
hihi


14. PK :
semoga kita semua bahagia bila sampai ke garisan penamat


15. Robot|Sakti :
kumpul semangat untuk tidak putus asa.


16. vampire's lovex :
hihi siapa yang mahu redah rintanga,
semua mahu hidup senang tanpa rintangan.
tapi kita kene tempuh juga rintangan tu.


17. Afida Anuar :
terima kasih akak.
:)

intan.maisarah said...

18. ghost :
itu tagline kamu ghost.
dan kata kata itu memang terkesan di hati Mai.


19. kisah hati .:
kalaulah kita boleh mula dari garisan penamat,
kan best.


20. erysweetie :
cuma satu madah sayang.
untuk diri sara sendiri
*senyum*


21. couverv :
thanks. :)


22. cik bidadari :
kadang kadang sara mahukan mesin masa
untuk kembali ke masa lampau


23. delarocha :
/me bangun dan kembali senyum


24. SkandaLdariLangit :
jangan lepaskan tangan sara ye sayang


25. Khairul Antasha :
hati semakin hari semakin nekad,
cuma belum tahu jalan mana untuk dipilih.

AkuMuzikFilem said...

bangkit saja