Wednesday, September 21, 2011

benötigen Sie jede mögliche Hilfe

Hidup ini,
jangan lokek untuk hulurkan pertolongan pada yang lain

Hidup ini,
jangan malu untuk meminta pertolongan dari yang lain




.makin sibuk dengan urusan masa hadapan.

28 comments:

L said...

tolong2... hoho

dah semayang belom??
http://lolz-l.blogspot.com/2011/09/6-jahanam-1.html

Tukang Karut said...

errr... nak mintak tolong boleh? pinjam barang RM seribu dua... huhu...

HEROICzero said...

dan kita tak hidup seorang kan ? =)

penjajah minda said...

good luck budak skolah =)

Asrul "iLham" Sany said...

lone ranger i am,
but miss my wifey tho haha

belogkiter said...

datang nak minta tolong lah ni... boleh tolong tak?

JIJI YU said...

sebab kita tidak keseorangn

Rain said...

dalam azan
"marilah bersolat"
"marilah menuju kejayaan"

untuk 1 kejayaan, selalunya secara berjemaah dan bersatu. bukan berseorangan.

tolong menolong itu satu penyatuan untuk berjaya

NeoBalanoCarpus said...

saling memerlukan...

gedek! said...

isi entry sangat baik...

gambar tu ngeri lah!

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Ghase terkolap lidah nak nyebutkannye. Ate bukan le chikoih bebenor tp jaman le ni, bukan ke kene hati2 nak buat seknike bende pun! Isyy, idok malu heh nok mintak tulung heh, cumanye awok org deweik2 sape le nak ngisah kan kita pun...

hafrawiey ozakawa said...

insyaAllah.sy akn jd org yg baik hati utk tlg org..nk mntak tolong blh?/


folow back

delarocha said...

seeloknya bykkan memberi drpd menerima

belog|amiyo said...

walaupun tak paham tajuk.. nak komen jugak.. kita tidak keseorangan..

Niena Pengembara Ilahi said...

risau tgk tgn tu

catherine- said...

sayang~

belajar rajen2.
sy tolong doakan dari sini.

maCy said...

saya sibuk merindui kamu.

~Kenanga Suchi~ said...

hidup ini jgn terlalu lurus bendul
seperti aku

=D

Niena Pengembara Ilahi said...

Assalam.. selamat pagi ^^

Bigdaddyz said...

cuma tidak berapa faham maksud gambar yg berdarah itu....

L said...

jom solat?
http://lolz-l.blogspot.com/2011/09/6-jahanam-2.html

ORLANDO AHMAD said...

buat baik dibalas baik

beautiful_rose said...

errr....boleh tolong saya tak?

Hansyirah Takezur said...

apa mksud title tu?

AmirFX said...

Dasyatnya gambar tangan tu..

Bidadari Syurga said...

tolong... mungkin tak nampak sekarang... mungkin balasan indahnya bukan pada diri.. tetapi siapa tahu pada keturunan kamu di hadapan...

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

buat baik berpada2... kalau orang dh buat baik harap beringat lah :)

Gayahspears said...

sila tolong gayah yg dlm kesusahaN NI.. PEAce :) hee