Monday, September 12, 2011

.Mata Ayer.

. Menunggu itu boleh jadi bahagia, boleh jadi derita,, bahagia bila kita tahu bahawa penantian itu berbaloi. Derita pabila kita terus - terusan menanti terhadap sesuatu yang tak pasti.




. memerhati persekitaran, susah juga jika kawan buang kawan demi menunjukkan kesetiaan pada yang tercinta ini.

32 comments:

ORLANDO AHMAD said...

kawan buang kawan betol2 bullshit

lavender harum wangi said...

somehow, aku rasa kawan lebih penting. they'll always there. nak-nak kalau kawan tu kita kenal lebih dulu berbanding dia. hmm.

Khairul Antasha said...

hi teman

JIJI YU said...

seimbang antara teman dan cinta

wahida said...

mmg tak patut buang kawan...kalau kawan yg tak elok nak buang tak pe..kalau kawan yg susah bersama, pas tu kita buang dia, mmg tak adil...huhu..

salam kenal...

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Ate kalo nama pun menunggu, mmg ghope tu le. kene pulak oghangnye jauh bebenor mane le tak serogoi ghope badan nunggunye. Bykkanle bersabo dan jgn sampei ghedatkan udoh le...

Bidadari Syurga said...

hurmm... mcamana ni? memang payah bila memilih... kalau takat bercinta dah jadi begini.

Amiey White said...

dan susah kawan buang kawan semata2 harta kekasih kawan .

Afida Anuar said...

Jangannn...nanti menyesal..

Tukang Karut said...

buang kawan? patut kita buang jugak kawan itu...

~Kenanga Suchi~ said...

kesal pasti tiba.

bunga said...

pasti akan menyesal..

L said...

urmm. sabarla menunggu... k...

jom bacer sekejap..=)
http://lolz-l.blogspot.com/2011/09/beribadah-tp-xberakhlak.html

catherine- said...

sara, jaga diri. jangan mengeluh.

Asrul "iLham" Sany said...

nyampah tol kalau dh kapel member2 lupe...

apadaaaa

penjajah minda said...

harap tuah di berpihak pada kau

CassiaSiamea said...

penantian itu menyeksakan...

kawan??
itu bkn kawan..

theRandomcraps said...

lebih banyak derita.

delarocha said...

nnt bila kecewa, cari kawan2 jugak

sahromnasrudin said...

semoga yg tercinta menghargai apa yg awak lakukan :-)

maCy said...

apa ni?

Diyana said...

Menunggu selagi mampu . =D

belogkiter said...

saya memang menunggu sesuatu. tak pasti ianya berbaloi atau tak, hi temanku, terima kasih kerana saling mengingati ye

shizuka said...

sanggup buang kawan demi cinta . memang rasa nak sepak2 je orang begitu,

Bigdaddyz said...

demi cinta buang kawan...tak lama lagi masalah la tu...

Rtp Farra Arisha said...

happiness is always come in front of ourselves, bu we just not noticed it then..
jgn menanti apa yg belum pasti..sengsara jadinya nanti!

kawan sejati mmg susah untuk dicari, malah kawan buang kawan memang mudah didengari. ambil iktibar atas semua yg terjadi ya.

si para para said...

bimbang nanti bila kecewa, kawan itu pulak yang di cari..

Miz Novexx said...

jangan buang kawan, nanti menyesal tak sudah :)

HEROICzero said...

biarkan . bila tiba masa , dia cari kita . dan saat itu , buang dia .


=)

L said...

dah sembahyang belom??
http://lolz-l.blogspot.com/2011/09/6-jahanam-1.html

TwIstiEs*meSti Mau* said...

tunggulah pada yang stia menanti...

beautiful_rose said...

kawan buang aku dan aku sendiri....




sekian.