Friday, September 9, 2011

.pergi.

Bakal merindui segenap kenangan yang dikumpul sepanjang bercuti.
Bersyukur apabila cuti kali ini dapat dihabiskan dengan penuh nikmat.
Percutian yang membawa pelbagai kisah bahagia , suka, dan duka.
Dengan semangat yang dikumpul, aku bakal pulang ke daerah itu dengan jiwa baru.
Moga tiada lagi kerisauan, kedukaan.


paling merindui kamu

Jemput la nanti datang beraya ke rumah sewa saya di perlis.. bawa makanan sendiri kita kongsi kongsi
...............................................................................................................................................................
"Sayang, kamu perlu ingat akan kedudukan kamu, jangan terlalu berharap ".
-baiklah Cik Khai, saya akan ingat sampai bila - bila.

.buangkan separuh harapan, buangkan sedikit rasa, aaah... semua kembali seperti biasa.


Mathila Mansor : IMY too . take care.
Rin Catherine : rindu

24 comments:

Khairul Antasha said...

nanti xda la bila tnya buat ape asyik jwb.. "kemas umah"..memanjang...smpi pagi raya kemas umah..hehehe

ORLANDO AHMAD said...

best cuti lama2 ni...

intan.maisarah said...

khairul antasha:
hahaha. lepas ni jarang la nak berjimba jimba.. makin rindu la lu kat gua nanti

ORLANDO AHMAD:
ho ho.
best tu best sampai otak beku

dill said...

rajin kemas umah :)

dill.

JIJI YU said...

ILY too

lavender harum wangi said...

selamat habis bercuti. kikikikiki.

intan.maisarah said...

dill : kene la rajin rajinkan diri

JIJI YU : ILY more. hihi

Lavender krooh kroohh :
aaa.. ye ye... soobss

monologtinism said...

nak kena balik dah

semangat~ aku seru

maCy said...

dan terkedu dgn nama mathila mansor di situ. kasih. sayang aku utk kamu.

geeds said...

moga kehidupan sara dipenuhi kebahagiaan! :)

Tukang Karut said...

Perlis? Mak aih... Jauh nya...

~Kenanga Suchi~ said...

selamat belajar kembali sara~
=)




benamkan segalanya di situ.
pulang dengan jiwa yg baru.
dan teruskan hingga ke akhir.

Asma said...

have fun going back to uni :)

Bidadari Syurga said...

akhirnya... jgn rindu-rindu.... nanti tak boleh tidur...

Wan Suhail said...

perlis area mna?

Afida Anuar said...

Amboii jauhnya perlis... kalau bawak rendang, sempat basi dulu rendang ni.. hehehe..

comel;)

Rtp Farra Arisha said...

rindu2an la plak..ehehehe..
take care there!!

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Ate ini udoh mole le balik Peghelih. Kighe nak nyambung balik belajo le ye? Ate, mun belajo, belajo le betoi2. Byk bende nok dikejo, eh dengo kabo beghapeih beno dgn org Swak ye? Dengo kabo je le, ntah betoi entah idok. Mun betoi, jangan sampei cacor, esok jenuh tetemeih berchucher....

Miscellaneous Smiles said...

sediakan duit raya..

nk pi beraya ni

penjajah minda said...

cuti sudah bro~ =)

gedek! said...

air disediakan, tak...?

belogkiter said...

nak datang raya ni.. tapi jauhlah pulak

Ihsan Arifin said...

happy merdeka raya day ;)

catherine- said...

sara, kalau rin dh xde dalam hidup sara, sara jaga diri baik2 ye. jgn nakal2.