Monday, November 28, 2011

.aku sering lupa.

".kalau nak mati tu, tak kira tua ke muda ke, kalau dah sampai ajalnya , mati juga."


. bersediakah kita?

aku sebenarnya sering lupa.
" jangan sampai, kesibukkan dunia menyebabkan diri ini terlupa akan tujuan sebenar diri di campakkan di sini."

aku sebenarnya sering lupa,
"dunia ini sementara, kesenangan boleh ditarik, "

aku sebenarnya sering lupa,
sebenarnya, terlupa, mana yang penting mana yang kurang penting.

34 comments:

JIJI YU said...

kita selalu terlupa

Anisa Hang Tuah said...

manusia mudah terasa
merumitkan apa yg biasa

mindproject said...

sebab itu perlu ada kawan yang saling memperingati :)

Cikya said...

okeh, rasa bersalah sebab lama tak masuk Ha Ha Ha..
sejak ada fesbuk..
kehkehkeh, *alasan kah ini?
T__T

kena buat reminder lar Sara...
kita siapa... :)

delarocha said...

manusia memang cepat lupa.

Afida Anuar said...

Kita serupa....sering terlupa...

Syukri Kamaruddin said...

intan maisarah, sy mintak maaf..kena jujur..sungguh awk tu dah tua..lupa lupa lupa.. =_="


hey2 kamu, kita dibekalkan 5 waktu wajib untuk berjumpa tuhan kita.. pegang btol2 5 waktu ni, insyaallah kita tak akan selalu lupa.. =)

Cik Aien said...

Ini yang terbaik!

Kdg2 yg xpenting tu lah selalu diutamakan -_-!

Yang penting tu pulak di kemudiankan.. -_-!

Syimir said...

bukan kamu je,tapi kite sebagai manusia sering lupe :)

AmirFX said...

Take it easy bebeh... haha.. Dahulukan rakyat sebelum pencapaian negara..

penjajah minda said...

aku bukan sering.tapi selalu.haishh

L said...

aku pun sealu buat2 lupa... hm

jom tgk kejap aja..=)

http://lolz-l.blogspot.com/2011/11/simple-word.html

Tea said...

Aku takkan lupa..
Takkan lupa...


Selalulah mendoakan begitu...

sahromnasrudin said...

baca entri ini ingat citer 100 hari kat tv 1..citer pasal kematian huhuhhhh

~SaL IjOu~ said...

sememangnya manusia begitulah lumrahnya..tp perlu kuatkan diri utk dekatkan diri pada DIA..nescaya DIA xkan lupa kita~

ghost writer said...

aku bukan lupa.cuma keliru dalam suka dengan entri nih.leh jadi satu kata=kata dalam bentuk puisi rasanya.

Alongxp said...

kite sll lupa sbb kita tak amalkan perintahNya kan?

Picoz Shupalula. said...

aku pun hampir terlupaa

hanaahmad said...

manusia memang sering lupa kan?

Republic said...

itulah manusia yg sebenarnya...

wa khairul onggon said...

Manusia mudah lupa lebih2 lagi time senang.. bila susah baru ingat Tuhan baru nak mengadu kat Dia.. lumrah manusia ni kena selalu duk diperingat baru lah x lupa.. sbb tu kita xboleh lupa Dia.. nanti DIa buat2 lupa kat kita naya kita.. Apa istilahnya tuu.. Istidraj.. derhaka dlm kesenangan nikmat Tuhan beri.. Eh.. bertazkirah plak hehe.. Sama2lah kita beringat.. :)

haikalblank said...

kadangnya sengaja lupa. dan semestinya lupa itu pasti ada. sebab itulah diwujudkan dunia, untuk mengingati dan memahami.

Liyana Zahim said...

lupa utk bersyukur juger..

L said...

biler nk update ag..

jom baca kejap..=)
http://lolz-l.blogspot.com/2011/12/aku-sayang-parent-aku-korang.html

Pembunuh Tanpa Bayang said...

kita semua selalu terlupa.sama samalah kita saling ingat mengingatkan.

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

manusia biasa memang cepat lupa.. :)

dill said...

support each other ya.

saye pun sering terlupa.

dill.

Päk Läng said...

ya...dunia ini baharu
dan segala yg baharu itu
tidak akan kekal...kita juga

*lupa itu kadang2 buat kita senatiasa saling ingat-mengingati :)

محمد رازيق said...

tq sbb mengingatkan. salam kenal.. free2, jmput singgah blog.

intan_blur said...

salam beb..singgah sebntar kat blog nih..nice blog la beb..;)

aminlandak said...

aku tak sure ko masih ingat ke tak
blog aku dulu
cheritapenglipulara ..
aku da tukar nama da..aku guna nama betul aminlandak~~~

LAici KAng Ais said...

niceeee sharing.tq :)

Bidadari Syurga said...

lama dulu akak mungkin tergolong dalam lupa... skang bila dah rasa dan alami sendiri.. mana mungkin Dia jauh dari kita... yang sebenarnya duduknya di dalam diri sendiri..

wa khairul onggon said...

Manusia mmg sering lupa.. tp jgn sampai lupakan Tuhan sudahh kan.. :)